مـــی دانی...یک وقت هایی بایدروی یک تکه کاغذ بنویسیتـعطیــل است ..و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارباید به خودت استراحت بدهیدراز بکشی..دست هایت را زیر سرت بگذاریبه آسمان خیره شویو بی خیال ســوت بزنی در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری کهپشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند آن وقت با خودت بگویـیبگذار منتـظـر بمانند..!