بچه بودم رفتم تو لوازم تحریری گفتم خودکار فایبر کلاس می خوام......یارو زد رو پیشونیش گفت هه هه فایبر کلاس ندارم اما فابر کاستل دارم...منم خودمو از تک و تا ننداختم...گفتم نه اقا جدیدا خودکار ژله ای فایبر کلاس اومده ...شمام به جا مسخره کردن برو واسه مغازت جنس جدید بگیر جلو مشتری کنف نشی:w07::w25: