یه بار یه پسره متلک گفت برگشتم گفتم خفه می شی یا بلند شم بیام بزنم دندوناتو تو دماغت له کنم.......................
فکر می کنم فطیر ترین سوتی که دادم همین بود.
.
.
.
اخه یکی بگه منی که داشتم تو خیابون راه می رفتم واسه چی گفتم "بلند شم"
.
جای دندون تو دهن هست نه دماغ.
.
دندون له شدنی نیست....می...