کاش میشد:بچگی را زنده کرد
کودکی شد،کودکانه گریه کرد
شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود
آن قیامت، که دمی بیش نبود
فاصله با کودکی ها مان چه کرد ؟
کاش میشد ، بچگانه خنده کرد
حرف های ما هنوز ناتمامتا نگاه می کنی وقت رفتن استپیش از آن لحظه که با خبر شویلحظه ای عزیمت تو ناگزیر می شودآه...ای دریغ و حسرت همیشگی ناگهان چقدر زود ،دیر می شود...
اينو بدون دختري اگر پسري خيلي دوست داشته باشه هر چي اون آقا بگه قبول ميكنه اون پسر ميتونه محترمانه ازش خواهش كنه دوست ندارم با آقايون باشي نه طوري كه حالت تدافعي داشته باشه كه جوابشم عكس ميشه مطمئن باش اون خانم براي جلب رضايت همسرش هر كاري ميكنه