ممنون از نظر قشنگ و منطقی تون،کمی تا قسمتی با حرفاتون موافقم و باید اضافه کنم که:
اینکه دین رو بی خیال شی و نماز نخونی و فقط به فکر مهربونی باشی که رسم مسلمونی نیس
واینکه فقط نماز بخونی و خلق خدا رو کمک نکنی یا اینکارا رو بکنی و از روی ریا بازم رسم مسلمونی نیس
شما دین اسلام رو برای خودتون اشتباه...