توی تاپیک دعوا نکنید که حذف میشه و اخطار میگیرید
من حق رو به دختره میدم
تو این جامعه ی امروزی اگر سر کار نباشی زندگی خودتم نمیتونی اداره کنی چه برسه به اینکه یه دختر دیگه هم شریک خودت کنی
دختره راست میگه،پسره باید بره سر کار
یوسف تشکر نداشتم ببخشید:gol:
میرزا رضای کرمانی پدر رضا خان بوده؟؟؟
پدر و پسر هر دو یه اسم دارن؟؟؟
تازه من شنیدم پدر رضا خان رضا خانو مادرشو ول کرده رفته و رضا خان باباشو ندیده.والا به خدا
سلام مجدد مُخسِـــــــــــن
واقعا خسته نباشید بهت میگم،میدونم چه زجری میکشی عمو:D
(خفت بالاتر از اینکه اوا 40 تا پرسیده من سی تا؟)
بریم سراغ سوالا
1.اینارو واسه من توضیح بده: (کامل)
*عادت ندارم درد دلم را ،
به همه کس بگویم ..! ! !
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،
تا همه فکر کنند . . .
نه...
یه نماده دوست عزیز
خود خدا گفته اون خونه ی منه
به اون نماز بخونید
حرف شما هم بسیار متین و عاقلانه س
ولی با توجه به قران خونه ی خدا یه محله برای وحدت مسلمونا