You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
د پیامام کو؟
اینترنتت درست شد؟
-
-
وقتی ویرایش کردی که خونم به جوش امده بود.
-
-
نه نه نمی خوام بهش نگو که ازش بدم میاد.
-
آخرم که بازیمو نیووردی خودم اومدم بردم.
-
از دست تو خدافظی کردم. این همه گفتیم چند صفحه بر ندارید! رفتی خداتا برداشتی.
-
-
می تونی یه امضای پر معنی حاوی غرور و خشونت برام پیدا کنی؟
-
-
-
اومدی!
پیام خصوصیمو خوندی؟
-
-
-
-
دگ مهم نیست. من از تاپیک خدافظی کردم.
-
حالا که فکر میکنم قوانین حاکم بر جنگل از قوانین انسانها بهتره.
-
آخرین پستمو بخون اونجا متوجه میشی.
-
صفحه 3 اون تاپیک! آخرین پستمو بگرد پیدا کن.
-