نتایح جستجو

  1. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    علیک سلام! والا من نرفتم کل پست های قبل رو بخونم! مشکلت چی هست حالا!
  2. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از خداشون باشه که چی؟ حرف که همه میزنن مهم عمله ! عمل!
  3. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :surprised::eek: چه زن زنی می کنن اینا! خوب همین کارا می کنین که دخترهای تاپیک رو فراری دادین!:D
  4. tracer

    کجایی پ نیروانا(چه سخته اسمت چی بود خو!) چی شد بالاخره نوشتی با نه:D

    کجایی پ نیروانا(چه سخته اسمت چی بود خو!) چی شد بالاخره نوشتی با نه:D
  5. tracer

    ممنون بابت دوستی:D:gol:

    ممنون بابت دوستی:D:gol:
  6. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام و بر شما نیز:D
  7. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام از این طرفا!:D
  8. tracer

    HTC ONE S

    دادا چرا پول اضافی میدی یه HTC Sensation XE بگیر خودت رو راحت کن مشخصاتش هم تقریبا یکیه
  9. tracer

    ***هارپ***

    ***هارپ***
  10. tracer

    ***هارپ***

    ***هارپ***
  11. tracer

    ***هارپ***

    ***هارپ***
  12. tracer

    ***هارپ***

    ***هارپ***
  13. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همینجوری!:surprised:
  14. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    علیک سلام خوبم خوبی؟:surprised:
  15. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خب رشته من هم برگرفته از همین غرب هستش اصلن هم بحث برتری ما مسلمون ها و اون ها نیست بحث علمه ولی چه علمی؟ من می گم اگر هم پیشرفتی بوده و هست در درجه اول برای پیشبرد اهداف کشور خودشون هستش در درجه پنجم و ششم عرضه این علم به کشورهای دیگه
  16. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    عجب! یعنی ما علاف تشریف داریم دیگه؟:razz: داشتیم!!!
  17. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هی! چیکار کنیم دیگه! عینک روزدیم به چشمون دیگه همه جا رو سیاه می بینیم!!!:cool: ولی یه چیز را از من داشته باش درسته که علم برای پیشرفته ولی در درجه اول برای مقاصد و پیشبرد اهداف خودشون ازش استفاده می کنن بعد دیگه خرشونئ ه از روی پل گذشت میان همگانیش می کنن!:D
  18. tracer

    :surprised:

    :surprised:
  19. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    علیک سلام آره وحید جان آخه یه خورده غیرعادی شده این زمین لرزه ها!!!:D پیروز تو بوشهر هم اخه زمین لرزه اومد!:( گفتم بعید نیس کار استکبار جهانی باشه!!:surprised: ممنون فرزندم لطف داری! تازه اومدی اینجا؟ ندیده بودمت
  20. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مماختو چرا همچی کردی:D
بالا