هی! چیکار کنیم دیگه!
عینک روزدیم به چشمون دیگه همه جا رو سیاه می بینیم!!!:cool:
ولی یه چیز را از من داشته باش
درسته که علم برای پیشرفته ولی در درجه اول برای مقاصد و پیشبرد اهداف خودشون ازش استفاده می کنن
بعد دیگه خرشونئ ه از روی پل گذشت میان همگانیش می کنن!:D