نتایح جستجو

  1. tracer

    [img]

    [img]
  2. tracer

    [img] شوما هم کار کامپیوتری داشتی بگو! ناسلامتی یه نن جون بیشتر نداریم که!:D

    [img] شوما هم کار کامپیوتری داشتی بگو! ناسلامتی یه نن جون بیشتر نداریم که!:D
  3. tracer

    نه نبود[img]

    نه نبود[img]
  4. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    آره راهنما داره اول راهنماش رو دانلود کن خودش توضیح داده
  5. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :biggrin: اینجا مقایسه آنتی ویروس هاست جالبه حتما ببینین!
  6. tracer

    خدا برات خوش بخواد نن جون![img] دل یه جوون رو شاد کردی اول صبی!

    خدا برات خوش بخواد نن جون![img] دل یه جوون رو شاد کردی اول صبی!
  7. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    نود؟ نود هم مگه آنتی ویروسه:دی کاسپر هم که آره بابا خیلی هنگه! اصن یکی می خواد اول خودش رو ویروس یابی کنه! بیا اینم لینک
  8. tracer

    [IMG] من دوس میدارم خو! :eek: اَ! نون پنیر گردو! منم میخوام:w42:

    [IMG] من دوس میدارم خو! :eek: اَ! نون پنیر گردو! منم میخوام:w42:
  9. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    والا به هزار و یک دلیل:D اول بخاطر اینکه سیستم رو کند می کرد دوم بخاطر اینکه قرو فر زیاد میومد یبار لایسنس می خواست یبار لایسنس بود سرور آپدیت نبود خلاصه تو آپدیت بازی زیاد در میورد ولی نورتون نه آپدیت راحت سرعت بالا شناسایی توپ(لامصب اینقدر قوی که حتی کرک های نرم افزار رو هم به عنوان ویروس و...
  10. tracer

    خوب مگه آزار داری اول صبی!:w00: نمی گی یکی مث ما مستضعفه دلش می خواد:w22:

    خوب مگه آزار داری اول صبی!:w00: نمی گی یکی مث ما مستضعفه دلش می خواد:w22:
  11. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام صبح شما هم بخیر
  12. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    منم خودم avast داشتم ولی الان نزدیک به 2 ماهی میشه Norton دارم نسبت به avast سرعتش بیشتر اصلن هم سیستم رو کند نمی کنه:D
  13. tracer

    :w07: صبحونه خوردی کوچولو!!:دی

    :w07: صبحونه خوردی کوچولو!!:دی
  14. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام! دوستان امروز بحث اینجا راجع به آنتی ویروس هاست لطفا نظرات خودتون را بگید:D
  15. tracer

    صبح بخیر:D Good Morning:) صباح الخير Səhər yaxşı bon Matin guten Morgen सुप्रभात Günaydın Buenos...

    صبح بخیر:D Good Morning:) صباح الخير Səhər yaxşı bon Matin guten Morgen सुप्रभात Günaydın Buenos Días Buongiorno :biggrin:
  16. tracer

    به منظور ایجاد علاقه در کاربران از این پس پیام های شما در این پروفایل پاک نخواهد شد!!!!!!

    به منظور ایجاد علاقه در کاربران از این پس پیام های شما در این پروفایل پاک نخواهد شد!!!!!!
  17. tracer

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    تو اگه دختر شرقیو نداشتی چیکار می کردی:surprised:
  18. tracer

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    تو اگه دختر شرقیو نداشتی چیکار می کردی:surprised:
  19. tracer

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    تو اگه دختر شرقیو نداشتی چیکار می کردی:surprised:
  20. tracer

    [img]

    [img]
بالا