You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بودی، شش دقیقه بود رفته بودی :دی
آفرین، کار خوبی میکنید
-
[IMG]
سلام، این مگسه نیشم داره؟!
امروز یکی از اینا دیدم انگار!! دختر داییم گفت بکشش گفتم ولش کن مگسه!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
اوهوم، تنبله بچه!
برو آجی جونی، شبت خوش
-
-
باوشه!
پیام هانیه رو پاک میکنی چرا؟ نگران میشه بچه!! :دی
-
-
-
خواهش میکنم :دی
نگران نباش آجی، بیخودی همخودتو اذیت نکن
اونقدرام سخت نیست!
-
-
-
خل شدید پس جفتتون!!
پاک کردم
-
بیا یاهو ببینم! چتونه شما دو تا؟