سلام آقا مجتبی
بله! خیلی هم پیامای خوبی بودن
رنگم پریده! :دی
بله، مدیر دوست داشتنییه داداش محمد
ممنونم [IMG] تازه است، دیروز رنگم پرید :دی
شام؟ تو تالار ما؟ از این خبرا نیست اونجا، اونجا فقط زحمت میکشیم
شما اگه خواستید شیرینی قبولی ارشدتون شام بدید منم هستم!!!
تبریک میگم