You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام به این قشنگی، چشه؟ [IMG]
-
-
روز و شبش فرق نداره، همیشه سوت و کوره
-
-
-
-
-
منم خوبم ممنون
اوهوم، میدونم سرعتت کمه :دی
میبخشم!
-
نیمه مدیر!! :دی
سلام، چطوری؟
-
خب اگه بازم دیم امتحان میکنم
-
-
یه جا آروم نمیگرن که! چجوری نازشون کنیم آخه؟!
-
-
-
-
خو خوب شد نکشتمش :دی
آره خب، اگه نیش نداره نازه
-
-
نمیشه، من باید کلاس بذارم :دی
-
-