:surprised::surprised::surprised::surprised:
من با خشانت حرفیدم ؟
اقا مهدی عزیز منم خیلی تاپیک ها رو ندیدم .. تکراری نبوده واسم .. ولی قفل شده .. اما یه نیگا به زیر تاپیک که کرددم دیدم لینکاشو قبلا بچه ها قرار دادن ...
کسی که می خواد تالار عکسو بگرده اون قدیمی ها رو هم نیگا می کنه دیگه ...