نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    نه اینا فقط واسه کادر اجراییه من برم به درسام برسم. فعلا

    نه اینا فقط واسه کادر اجراییه من برم به درسام برسم. فعلا
  2. pari khano0m

    مرسی که هوامو داری :پی الان میرم..... اینجا مقاله هاش به موضوع من نمی خوره. کار داشتی بیا...

    مرسی که هوامو داری :پی الان میرم..... اینجا مقاله هاش به موضوع من نمی خوره. کار داشتی بیا اونور. فعلا داداش گلم
  3. pari khano0m

    :cool::cool::cool:

    :cool::cool::cool:
  4. pari khano0m

    نترس داداشی صدای بابام نمی ذاره بخوابم..!! داره تلی با خواهرم میحرفه!!! حرفاش جالبه!

    نترس داداشی صدای بابام نمی ذاره بخوابم..!! داره تلی با خواهرم میحرفه!!! حرفاش جالبه!
  5. pari khano0m

    ایشششششش (خوابم میاد حوصله ندارم شکلک بذارم)

    ایشششششش (خوابم میاد حوصله ندارم شکلک بذارم)
  6. pari khano0m

    مشقاتو نوشتی؟!!

    مشقاتو نوشتی؟!!
  7. pari khano0m

    مهرداد نکن من خوابم میاد نمیتونم فداشون بشم :confused:

    مهرداد نکن من خوابم میاد نمیتونم فداشون بشم :confused:
  8. pari khano0m

    آره دیگه.... من در بدترین شرایطم این توانایی رو دارم :دی

    آره دیگه.... من در بدترین شرایطم این توانایی رو دارم :دی
  9. pari khano0m

    یعنی جنازه ام محسن جنازه خوشحال قیافم دیدن داره :دی

    یعنی جنازه ام محسن جنازه خوشحال قیافم دیدن داره :دی
  10. pari khano0m

    الهــــــــــــــــی

    الهــــــــــــــــی
  11. pari khano0m

    کجایی آوایی؟؟ :cry:

    کجایی آوایی؟؟ :cry:
  12. pari khano0m

    آهان اگه مشهدن که هیچی دیگه خودشون میرن. به هرحال خوشحال میشم بیای :smile:

    آهان اگه مشهدن که هیچی دیگه خودشون میرن. به هرحال خوشحال میشم بیای :smile:
  13. pari khano0m

    اوکی هرجور راحتی. بازم بگو بهشون اگه خواستن من ثبت نام کنم

    اوکی هرجور راحتی. بازم بگو بهشون اگه خواستن من ثبت نام کنم
  14. pari khano0m

    پیج جدید مبارک محسن قشنگه راستی سلام محسن میاین همایش؟ چون اگه واقغا می خواین بیاین من خودم الان...

    پیج جدید مبارک محسن قشنگه راستی سلام محسن میاین همایش؟ چون اگه واقغا می خواین بیاین من خودم الان بنویسم اسمتونو پولتونو بدم. چون روز همایش میشه 10 تومن
  15. pari khano0m

    ♥♥♥..............خانه دل امـا ، جای بکریست هنــوز.............♥♥♥

    مرسی انیس جون خیلی قشنگ بود عزیزم :gol:
  16. pari khano0m

    ♥♥♥..............خانه دل امـا ، جای بکریست هنــوز.............♥♥♥

    حالا لوس بشه چی میشه؟!!! :razz: حســــود :دی
  17. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    چراااا؟!!!! مگه نگفتن دیگه نیای این تاپیک هوم؟!!!! :razz: یا خودت باید بشینی یا حمید تو که نازت زیاده، حمید که آقاس میاد میشینه آخه 3سال پیش که نشسته خیلیا نبودن. اونام حق دارن مدیریت و بشناسن :cool:
  18. pari khano0m

    تایپیک دوربین های من از ابتدا تا ......

    وای چقد خوشگلن :دی مرسی کامران
  19. pari khano0m

    مرسی عزیزم خیلی نازه

    مرسی عزیزم خیلی نازه
  20. pari khano0m

    قربون نی نی خودم.... ایشالا عزیزم ;)

    قربون نی نی خودم.... ایشالا عزیزم ;)
بالا