پیج جدید مبارک محسن
قشنگه
راستی سلام
محسن میاین همایش؟
چون اگه واقغا می خواین بیاین من خودم الان بنویسم اسمتونو پولتونو بدم. چون روز همایش میشه 10 تومن
چراااا؟!!!!
مگه نگفتن دیگه نیای این تاپیک هوم؟!!!! :razz:
یا خودت باید بشینی یا حمید
تو که نازت زیاده، حمید که آقاس میاد میشینه
آخه 3سال پیش که نشسته خیلیا نبودن. اونام حق دارن مدیریت و بشناسن :cool: