نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    :دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شب بخیر شب بخیر شب بخیر شب بخیر...

    :دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شب بخیر شب بخیر شب بخیر شب بخیر :دی
  2. pari khano0m

    آره ولی جاش تو اتاق من نبود :دی باشه محسن آخ جــــــــــــــــون :دی اونقد دوس دارم زیاد بترکم...

    آره ولی جاش تو اتاق من نبود :دی باشه محسن آخ جــــــــــــــــون :دی اونقد دوس دارم زیاد بترکم :دی بچه ها من دیگه برم واقعا..... شبتون بخیر
  3. pari khano0m

    دیگه پای جون در میون بود محسن :biggrin: له شد بیچاره..... جنازش افتاده وسط اتافم بدم میاد جمش...

    دیگه پای جون در میون بود محسن :biggrin: له شد بیچاره..... جنازش افتاده وسط اتافم بدم میاد جمش کنم :دی
  4. pari khano0m

    لطف می کنی محسن :D

    لطف می کنی محسن :D
  5. pari khano0m

    کورخوندی محسن..... پریدم روش له شد :دی

    کورخوندی محسن..... پریدم روش له شد :دی
  6. pari khano0m

    برگرفته از برگ برگ خاطرات ناخدا ویکی .. (قسمت سوم : روی نیمکت بی تو )

    مثل همیشه فوق العاده بود:gol: امیدوارم هرجا میرین موفق باشین و زود پیشمون برگردین
  7. pari khano0m

    محسن لوله :دی

    محسن لوله :دی
  8. pari khano0m

    محسن دیگه نشد دیگه!!!! دیرز که برام کوفت نیاوردی حالا داری همرو مفت رد میکنه؟؟؟؟؟؟ :razz:

    محسن دیگه نشد دیگه!!!! دیرز که برام کوفت نیاوردی حالا داری همرو مفت رد میکنه؟؟؟؟؟؟ :razz:
  9. pari khano0m

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییی محسن بترکی ایشالا چرا گفتی خواب...

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییی محسن بترکی ایشالا چرا گفتی خواب سوسک ببینم؟؟؟؟؟؟؟ هااااااااااااان؟؟؟؟؟ برگشتم دیدم یه سوسکه داره رژه میره تو اتاقم!!!!!! توروخدا دیگه دعا نکن واقعی میشه!!!!!!
  10. pari khano0m

    سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسکککککککککککککک

    سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسکککککککککککککک
  11. pari khano0m

    نه از تو می گیرم میدم به الهه :دی

    نه از تو می گیرم میدم به الهه :دی
  12. pari khano0m

    آره جدیه :D

    آره جدیه :D
  13. pari khano0m

    عیدی میدم شنبه :دی شبتون بخیر :پی

    عیدی میدم شنبه :دی شبتون بخیر :پی
  14. pari khano0m

    آره :D من ساداتم :دی

    آره :D من ساداتم :دی
  15. pari khano0m

    الهه تو هم برو که نتونه اذیت کنه :دی شبتون دیگه واقعا بخیر

    الهه تو هم برو که نتونه اذیت کنه :دی شبتون دیگه واقعا بخیر
  16. pari khano0m

    هه.... :دی من اگه 10 تومن داشتم که تو پیج تو نبودم :دی بدو محسن بهم عیدی بده :دی

    هه.... :دی من اگه 10 تومن داشتم که تو پیج تو نبودم :دی بدو محسن بهم عیدی بده :دی
  17. pari khano0m

    بچه ها راستی من سیدم بدویین بیاین بهم عیدی بدین :دی عیدتون مبارک :دی

    بچه ها راستی من سیدم بدویین بیاین بهم عیدی بدین :دی عیدتون مبارک :دی
  18. pari khano0m

    بچه ها خیلی خوشحال شدم. دوس باشین با هم.... فقط بترکونین هم حال میده :دی شبتون بخیر :gol: محسن...

    بچه ها خیلی خوشحال شدم. دوس باشین با هم.... فقط بترکونین هم حال میده :دی شبتون بخیر :gol: محسن ایشالا خواب راسو ببینی :دی
  19. pari khano0m

    باران جون می دونیم پشیمونی عزیزم اشکال نداره بیا داریم هواتو

    باران جون می دونیم پشیمونی عزیزم اشکال نداره بیا داریم هواتو
  20. pari khano0m

    بچه ها بیاین همه یه دور با هم بترکیم که دیگه می خوام برم لالا :D

    بچه ها بیاین همه یه دور با هم بترکیم که دیگه می خوام برم لالا :D
بالا