نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    با نظر الهه موافقم.... اگه معتاد نشد خودم منفجرش می کنم :دی

    با نظر الهه موافقم.... اگه معتاد نشد خودم منفجرش می کنم :دی
  2. pari khano0m

    قربون آبجیا :دی

    قربون آبجیا :دی
  3. pari khano0m

    باشه باشه... منم با مهردادم

    باشه باشه... منم با مهردادم
  4. pari khano0m

    مرسی محسن خوبم

    مرسی محسن خوبم
  5. pari khano0m

    مهرداد و محسن.... گروه بندی کنین که دعوارو شروع کنیم :دی

    مهرداد و محسن.... گروه بندی کنین که دعوارو شروع کنیم :دی
  6. pari khano0m

    آخ آخ اشتباه شد.... سلام باران جونم :دی

    آخ آخ اشتباه شد.... سلام باران جونم :دی
  7. pari khano0m

    من من من من نرگس

    من من من من نرگس
  8. pari khano0m

    سلام نرگس جون :دی چون می خوام اذیت کنم مهردادو :دی سلام الهه جون سلام پسره سلام داداش مهرداد...

    سلام نرگس جون :دی چون می خوام اذیت کنم مهردادو :دی سلام الهه جون سلام پسره سلام داداش مهرداد سلام پری جونم :دی
  9. pari khano0m

    مهرداد چرا گیر میدی به محسن؟ :surprised:

    مهرداد چرا گیر میدی به محسن؟ :surprised:
  10. pari khano0m

    مهرداد چرا گیر میدی به محسن؟ :surprised:

    مهرداد چرا گیر میدی به محسن؟ :surprised:
  11. pari khano0m

    از خـــــدا بار سبکـــــتر نخواهید!

    فوق العاده بود ممنون :gol:
  12. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  13. pari khano0m

    مرسی عزیز دلم عید تو هم مبارک :gol:

    مرسی عزیز دلم عید تو هم مبارک :gol:
  14. pari khano0m

    سلام عزیز دلم دل منم برات تنگ شده بود کجایی نمی بینمت!؟

    سلام عزیز دلم دل منم برات تنگ شده بود کجایی نمی بینمت!؟
  15. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    صندلی بعدی کی زده میشه؟:D
  16. pari khano0m

    :دییییییییییییی

    :دییییییییییییی
  17. pari khano0m

    نه فعلا یکی داریم اینجا! واقعا جنازه ام .... همه بدنم درد می کنه از خستگی من برم تا واقعا جنازه...

    نه فعلا یکی داریم اینجا! واقعا جنازه ام .... همه بدنم درد می کنه از خستگی من برم تا واقعا جنازه نشدم. فعلا :gol:
  18. pari khano0m

    سلام به داداش گل خودم ممنون شما خوبی؟ کی تحویل نگرفته داداشمو؟!!!! :mad: اسم بگو جنازه تحویل بگیر

    سلام به داداش گل خودم ممنون شما خوبی؟ کی تحویل نگرفته داداشمو؟!!!! :mad: اسم بگو جنازه تحویل بگیر
  19. pari khano0m

    رزا دیگه چیجوری تحویلت بگیرم..خانوم گله...

    تولدت مبارک رزا جون:gol: از خدا می خوام همیشه دلت شاد باشه
  20. pari khano0m

    در ضمن من پری خوب بودم :دی شب بخیر پسره

    در ضمن من پری خوب بودم :دی شب بخیر پسره
بالا