خدا نکنه بخوابی بیدار نشین...این چه حرفیه میزنین شما؟؟!!
من بفهمم اینجا چه خبره همه رو از زندگی انداخته آخه؟؟!!بابا شما جوونی به جای اینک وقتتو بذاری پای نت باید از لحظه هات لذت ببری بری بیرون کتاب بخونی...کنار یکمی هم در حد معقول از نت استفاده کنی..نه اینکه زندگیتو بذاری پاش...
روزای اول سخته...