سلام دوست من...ببخشیدا یه چند تا غلط املایی داشتین گفتم بگمبهتون! :-)عاشقه طبیعتم : عاشق طبیعتم.کارایه خوبااااا : کارای خوباااااا.پیره زن میکشیم ابه : میشه بگین یعنی چی؟!!!مشگل بزرگی دارم : مشکل بزرگی دارم.البته ببخشیداااااااا من عادت کردم غلط املایی گیرم!!خوشحال شدم از آشناییتون...