ممنونم.
اگر تونستی ساعت 12 باهام تماس بگیر لطفا.واقعا شرمنده ام.
مامانینا نیستن که گوشیشونو بگیرم. روی گوشیم آب ریخته دکمه هاش کار نمیکنه!
فردا صبح میخوام برم بخرم. تا اون موقع نمیتونم باهاش کار کنم.
ممنونم از لطفت.
چرا؟؟:mad:
نه یکی نه دو تا نه سه تا، شش تا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad::mad:
زودی پسشون بگیر.:mad::mad:
این همه زحمت کشیدم. :mad::mad::mad::mad::mad:
یعنی چی؟؟؟ :mad::mad::mad:
یکی میاد کلی تشکر میکنه یکی میاد اینجوری! :mad:
زود پس بگیر :mad::mad::mad: