به اون لب لوچت، بچه پر رو تو گوه خوردي به اين دخترا گير دادي
دارم ميرم بعدا ميبنمت ............. سوسول .................. ژيگول ...........مراقب خودت باش
؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!
من ازتون یه سوال پزشکی میخواستم بپرسم.
اومدم اینجا پیغاماتون بنظرم جالب اومد! همشو نخوندم
اما چون تاحالا اینجا ندیده بودم این داستانهارو بخاطر
همین ازتون سوال پرسیدم.
من از رمان و داستان عاشقانه متنفرم!
موضوع شما هم ربطی به من نداره.
اول اینکه درست صحبت کن آداب نوشتن پیام نداری تو صفحه شخصی من پا نذار. دوم اینکه ازت متنفرم چون فهمیدم خیلی بی فرهنگی! سوم اینکه ما از جایی که شما میگی محلتون نقل مکان کردیم و رفتیم. دیگه مزاحم من نمیشیااااااااااا