خواهشا توهین کردن به رشته ها را بزارین کنار ..............این کارا تو شان مهندس جماعت نیست باید از خودمون خجالت بکشیم .همه دنبال کمک کردن به مردما شما دنبال اینکه کدوم بهتره کدوم بده.ما همه مهندسان این سرزمینیم چه معماری چه مکانیک چه عمران چه شیمی چه فیزیک چه برق چه هوافضا چه پزشکی چه صنایع چه...