سلام خوبی..سلامتی میخوام یه چیزیا بدونی..موفقیتتا از خدا بخواه و از اون کمک بگیر .......من تجربه کردم دیدم ..... اینا گفتم بدونی......به خداتوکل کن.......موفقیت در دست خودته........موفق باشی.....
سلام بالاخره به شرایط آرمانی قبل برگشتم.....بعد یه هفته ...........ارسال پیام شخصی و پیام ایمیلمم باز شد......میبخشین اگه یه مدت نبودم.....داشتم خودما پیدا میکردم...........................