راستی من شبا تو سایتم خواستی منا ببینی می تونی بیای اینجا..........................دور و بر ساعت 11...امضاتم کش رفتم.....درباره کتابا هم گلم قرار میزاریم فردایی پس فردایی ازت میگیرم.
میگم چه بد میشه..............دماغ سوخته :redface:تیمای دیگه....................
یه تاپیک میزنیم با عنوان استقلال پر افتخارترین باشگاه ایرانی با سابقه 2 سال قهرمانی آسیا...........