سلام
سلام
ببین دوست عزیزم تو رشته ما ملاک استاد نیست گرچه تاثیر زیادی داره ولی حرف نهایی مال خودته و خودت باید کاری کنی که استاد باهات کنار بیاد.برای مثال تو ارایه کارام شاید استاد نظرش یه چیز دیگست ولی من طوری با کانسپتم مخشا میزنم که جایی برای ایراد در آوردن نمیمونه...این حرفا را هم باور...