cry::cry::cry::gol:[/COLOR]
ممنون ميلاد جان...كه به فكر بودي عزيز...لطف داري...
علت اینکه محمدرضا گفت تو خاک ژلیه ایی نمیشه رو گفتم که بعلت اینکه موقع تنژش بذر نباید نور باشه
بازم میگم شما تلاشتو کن
باشه عزيز چشم...بازم تلاش ميكنم...مرسي از روحيه ايي كه بهم ميدي....
راستش زهرا جون...