خب عزيزجان به همينايي كه ميشناسي خبر بده...اونام اگه دونفرديگه رو بشناسن بهشون خبر ميدن و همينطوري ادامه پيدا ميكنه و همه خبر ميشن. خودمون هم ميتونيم روي محل سكونتها دقت كنيم هركس براي كرج بود آدرس تاپيك رو براش ارسال كنيم...به همين سادگي به همين خوشمزگي...