نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  2. mehrdad2012

    چرا آجی منم یه مدت دو هفته ایی نبودم . به علت کارهای خونه و تعمیرات . اگه بشه میخوام واسه سری...

    چرا آجی منم یه مدت دو هفته ایی نبودم . به علت کارهای خونه و تعمیرات . اگه بشه میخوام واسه سری بعد صندلی داغ تو رای گیری شرکت کنم .
  3. mehrdad2012

    :biggrin: . فکر کنم منم فردا همین کار را کنم . دیگه چه خبر ؟؟؟؟؟

    :biggrin: . فکر کنم منم فردا همین کار را کنم . دیگه چه خبر ؟؟؟؟؟
  4. mehrdad2012

    البته بیشتر واسه اتاق خودم بود . :D نه امروز کلاس نداشتم اجی . تو چی ؟؟؟

    البته بیشتر واسه اتاق خودم بود . :D نه امروز کلاس نداشتم اجی . تو چی ؟؟؟
  5. mehrdad2012

    شما تشریف بیارید هر کاری میخوای بکن . :biggrin: تو هم موفق و پیروز باشی .

    شما تشریف بیارید هر کاری میخوای بکن . :biggrin: تو هم موفق و پیروز باشی .
  6. mehrdad2012

    تموم میهش اجی غصه بی غصه . دوران دانشجویی همش خاطره هستش .

    تموم میهش اجی غصه بی غصه . دوران دانشجویی همش خاطره هستش .
  7. mehrdad2012

    من اگه خدا بخوا یه ترم دیگه با یه تابستان تموم میشه و میخونم واسه ارشد .

    من اگه خدا بخوا یه ترم دیگه با یه تابستان تموم میشه و میخونم واسه ارشد .
  8. mehrdad2012

    آفرین . اما باید دعوت میکردی . من هیچی درگیر کارهای تعمیرات خونه بودم حسابی .

    آفرین . اما باید دعوت میکردی . من هیچی درگیر کارهای تعمیرات خونه بودم حسابی .
  9. mehrdad2012

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    این ژوزه یکم قاطی داره . حالش خوب نیست ای کاش فردا شکست بخوریم تا این هندونه را از کار برکنار کنن اگه دلشون میخواد .
  10. mehrdad2012

    خوب نباید هرزگاهی بیای پروفم ؟؟؟؟؟؟ :razz:

    خوب نباید هرزگاهی بیای پروفم ؟؟؟؟؟؟ :razz:
  11. mehrdad2012

    ببخشید آجی حواسم نبود که تو درست تموم شده . :w09:

    ببخشید آجی حواسم نبود که تو درست تموم شده . :w09:
  12. mehrdad2012

    درست میشه اجی . فقط یکم باید سمج باشی همین .

    درست میشه اجی . فقط یکم باید سمج باشی همین .
  13. mehrdad2012

    بیخیال اجی حالا که اومدی خوش اومدی حسابی . چه خبرا ؟؟؟؟؟ کجا بودی ؟؟؟؟؟ چرا کم میای ؟؟؟

    بیخیال اجی حالا که اومدی خوش اومدی حسابی . چه خبرا ؟؟؟؟؟ کجا بودی ؟؟؟؟؟ چرا کم میای ؟؟؟
  14. mehrdad2012

    :biggrin: . اما عوضش سرمون شلوغ میشه و با دوستامون هستیم .

    :biggrin: . اما عوضش سرمون شلوغ میشه و با دوستامون هستیم .
  15. mehrdad2012

    از کجا خبر های منا داری ؟؟؟؟ . خودت گفتی خبر دارم .

    از کجا خبر های منا داری ؟؟؟؟ . خودت گفتی خبر دارم .
  16. mehrdad2012

    اصلا سر نمیزنی مثلا تو از دوستان اولیه ی من هستیا :razz:

    اصلا سر نمیزنی مثلا تو از دوستان اولیه ی من هستیا :razz:
  17. mehrdad2012

    انشاا.... درست میشه . منم نزدیک بود روز انتخاب واحد بدبخت بشم . یکی از درس های حساسم فقط 3 نفر...

    انشاا.... درست میشه . منم نزدیک بود روز انتخاب واحد بدبخت بشم . یکی از درس های حساسم فقط 3 نفر جا داشت روی هوا قاپیدمش . 20 واحد گرفتم تو 4 روز .
  18. mehrdad2012

    از کجا خبر داری؟؟؟؟؟

    از کجا خبر داری؟؟؟؟؟
  19. mehrdad2012

    من هنوز گله دارم ازت .

    من هنوز گله دارم ازت .
  20. mehrdad2012

    طنز ( هر کس چه ماشینی داره )

    خواهش قابلی نداشت .
بالا