یکی میزنیم در گوشش بعد می پرسیم من چی گفتم اگه گفت میگم ای وای میبخشی دستم بشکنه اشتباهی زدم در گوشت..اگه هم ندونست که میگیم حقت بود نوش جونت تا تو باشی دیگه از این غلطا نکنی..........:biggrin:
نه بابا مثل اینکه تراکتورا فراموش کردین جو نگیردتون.........:smile: از موج آبی پوشا غافل نشی قطره دریا هر چی باشه تو فقط یه قطره ای.........اما فولادیا دریان:biggrin:
وقتی آدم به این تصاویر نگاه میکنه از خودش خجالت میکشه..........این همه غرور .........این همه درس.مشق.مدرسه..همش در مقابل واقعیت های آفرینش ذره ای بیش نیست........ممنون از پستای مفیدتون.........
سلام به نظر من باشگاه مهندسان فقط جایی نیست که ما توش فعالیت می کنیم..ما اینجا علاوه بر پیدا کردن دوستان جدید ، می تونیم از هم کمک بگیریم.........ما باید سعی کنیم موندنمون موجب افزایش دانشمون بشه.منم چند باری خواستم برم اما با درخواستای دوستان گلم و همچنین دومان عزیز و.دیگران دیدم موندنم به نفع...
If you think that i'm a friend to you, then forward it back to me, and to all your other friends that you think is a true friend to you.
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]