سحر خانم خیلی خوش اومدین....پس چرا اینقدر ناامید...؟؟؟؟
این رشته احتیاج زیادی به علاقه داره.....یعنی اگر علاقه در این رشته نباشه در این رشته پیشرفت نمیکنین......حالا که وارد رشته ای به این خوبی شدین سعی کنین به نحو احسن ازش استفاده کنین....موفق باشین...