You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
[IMG]سلام عزیز دل خاله
دیشب نترکیدی؟
-
سلام الهه جوون خوفی؟
[IMG]بی ترقه بودم سوپریه محلم نداشت
-
[IMG]خوب اوشاخ دی او گئتیرنده سن به به دئمسن دا گئتیمز
سنده دی تقصیر بااااااااااااااااااا[IMG]
[IMG]گنا داره دخی جوونم بیوفته دسته بهنام
-
سلام داداشی خوفی؟
[IMG]آره هیشکی نیس اعصاب آدم خط خطی میشه[IMG]
-
سحر بالا اولمیه تاراقا ماراقا آتمیسان
توتوب لار بیله وی ایندی بازداشت دا سان؟[IMG][IMG][IMG][IMG]
-
-
-
[IMG]عجب پروف خجشل و ناز نازی داره دخملم آدم کیف موکنه
-
[IMG]دخی جوون خجشله خودم
قلبونت تو چطوریایی؟
-
[IMG]حالا یکم تاپیک آموزش رو بخونی ترکیت بهتر تر میشه
-
[IMG]این همارا چرا اینطوری می کنه دیشب یدفعه پرید
-
[IMG]معلومه از کارات
[IMG]نه من دخی ستایش جوونمو دعوا نمی کنم دخمله خوفیه
عوضش اونم قول میده برا باباییش زیون درازی نکنه
-
[IMG]میبینیم
باشه عزیزم شبت بخیر خوب بخوابی عزیزم[IMG]
خدافظت[IMG]
-
[IMG]خوب کالی کلدم
داداشتم بیالی بازم میزنم[IMG]
-
[IMG]آلیرام سن ایستیسن مئنی دیقلاداشان
[IMG]چطور به این نتیجه رسیده؟
-
اینجوری نمیشه باید باهات برخورد کنم[IMG]
-
[IMG][IMG][IMG]منیم گوزومی گئنه اوزاخ گوردوز دااااااااااااااااا
-
[IMG]همه دوست دارن اولین بار خودشون تجربه کنن
دیگه نبینم آجی شیطونی بوکنی
-