You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]آره یکم آتیشو که نمی سوزوندم نمی شد اصلا
-
[IMG]فرق نمی کنه آجی جوون فقط یه قر جدید باشه
قلبونه آجی جوون مربیه قر بین المللیه خودم[IMG]
-
[IMG]خدا نکنه
آره امسال بی ترقه بودم[IMG]
-
[IMG]کم بخند سهمیه امروزت تموم شد دیگه
-
[IMG]خوب سن ائوه گئتیمسن بوجور شئلئری بو هاردان تاپاجاق بااااااااااااااااااااااا
-
سلام داداش حمید خوفی؟
[IMG]نه بابا بی ترقه بودم بچه مظلوم یه گوشه فقط تماشا کردم
-
[IMG]میبینی آجی تا این داش سعید استعداده منو کور نکنه راحت نمیشه
-
[IMG][IMG]بله گئلح ده گئده سن[IMG][IMG][IMG][IMG]
خدافیظ
[IMG]بابکین ده سوزونه گولاس
-
[IMG]سنین کینن که جلف تر دیییر
[IMG][IMG][IMG]من آخیرده گولماخ دان اوله جام[IMG][IMG][IMG]
-
بابیلی زحمدی malo0osak کی ادد ائله دا
او ائله بیر ادد ائلیییب ولی سنه پیغام یتیشمیئب
-
-
[IMG][IMG][IMG]منیم پروفیم بس دییر اوز پروفیندا دا گولور[IMG][IMG][IMG]
-
[IMG]نه آجی جوونم می دونم معدن سلیقه ایی
قلبونت ایشالا سال جدید برا تو و خانوادت هم بهترین سال باشه
-
[IMG]اولان اوتان اونه ایش ده
[IMG][IMG][IMG]
-
منده اوشاغا بیر سوز دییمئرم اوشاغدی گوی کیف ائلسین [IMG]
[IMG]ولی دا گورمیم من او طرفه بخور بخور سالمیسوز ده ده بالا
-
[IMG]ایول پس امسال از آتیش 100% بپر بلکه فرجی شد
-
[IMG]قلبونت آجی جوونم
[IMG]هولاااااااااااااااااااااا مل ملی برگشته
نه خونه تکونیه ما خیلی وقته تمومیده[IMG]
-
پس قراره امشبو شما 4شنبه سوری بگیرین؟[IMG]
[IMG]چیکال کنم نبودم دشب رفته بودیم بیرون
-
-
[IMG]سلوم عزیز دله خودم آجی مل ملی
خوفی؟ ملسی بابت تبلیک
سلومتی تو چیکالا موکنی