نتایح جستجو

  1. rahajo0on

    [IMG]مرسیلر منده تبریک دییرم

    [IMG]مرسیلر منده تبریک دییرم
  2. rahajo0on

    [IMG]بله بولورم که نتین قطع اولور ولی زئح ویرمامیسان هماریه؟ منده مریمه کومئحلیخ ائلیه جام[IMG]

    [IMG]بله بولورم که نتین قطع اولور ولی زئح ویرمامیسان هماریه؟ منده مریمه کومئحلیخ ائلیه جام[IMG]
  3. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    موخام با نقشه سر هر 2تونو زیر آب کنم
  4. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    :cool:بله :surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised::surprised:
  5. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    دیگه با بابک که کاری نداری؟
  6. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    پس پریسا بیا سر این متینو زیر آب کنیم
  7. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    پریسا بیا کارت داریم این پشت مشتا
  8. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    متین ببین پریسا چی میگه
  9. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    :Dنوچ من رهاپل هستم :cry:خوب چیکار کنم جامعه اینو ایجاب می کنه یه بار کوچلویم گردنبدمو از گردنم وا کردن اونم سره چی خانومه بهم گف چه گردنبده خجشلی داره وا کن ببینم منم وا کردم دادم بهش نیگا کنه در رف:( :Dپس حتما یه دور باید سربازی برم
  10. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    متین
  11. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    :surprised:نه عزیزم خونسردیتو حفظ کن :Dپیرمرده مشکوک برخورد کرد من منتظر دوستم بودم دیر کرد من رو صندلی نشسته بودم اومد دقیقا پیشم نشست بعد 5 دقیقه یه شماره در آورد گف میشه به این زنگ بزنی من باهاش حرف بزنم برخورد و نوع حرف زدنش به نظرم مشکوک اومد:Dگوشیمو ندادم:cool: بالاخره الناز خانوم...
  12. rahajo0on

    [IMG]سلوم علیکم شلمنده پای سیستم نبودم

    [IMG]سلوم علیکم شلمنده پای سیستم نبودم
  13. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    :eek:شما چرا همه مسایل رو ربط میدین به دوست دختر و پسر عین دوسته من تا یکی بهش سلام می کنه فک می کنه بهش نظر داره و یک دل نه 100 دل عاشقشه و قرار بیاد خواستگاری:surprised:
  14. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    :cry::cry:آخه تقصیر پیرمرده بود مشکوک زد منم ندادم
  15. rahajo0on

    از فیس بوک الناز

    من یه بار یه آقای مسن گوشیمو خواست ندادم بعدش کلی عذاب وجدان گرفتمو چند روزی حالم خوب نبود:cry::cry::cry: اینارو خوندم واقعا شاخ در آوردم:confused::confused:
  16. rahajo0on

    سلام حال همه‌ ما خوب است ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور که مردم به آن شادمانیِ...

    سلام حال همه‌ ما خوب است ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گویند با این همه عمری اگر باقی بود طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و نه این دلِ ناماندگارِ بی‌درمان
بالا