دوستان عزیز بعد از خواندن تاپیک وصیت نامه هیتلر (http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/319105-%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%DB%8C%D8%AA%D9%84%D8%B1/page8)
به طور جزء به جزء آیا نظر شما همچنان نظر قبلیست یا دچار تغییراتی گشته؟!