نتایح جستجو

  1. E

    نه من خسته نيستم .واسه چي خسته اي كوه كندي؟ در ضم خودم ميدونستم با جنبه ا م چون همه ميگن

    نه من خسته نيستم .واسه چي خسته اي كوه كندي؟ در ضم خودم ميدونستم با جنبه ا م چون همه ميگن
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:نگي نه بين خودمون باشه تو هم سر كلاس شلوغي ها. برعكس من كه اصلا صدام در نمياد . خيلي ساكت . مظلوم . گوشه گير . خجالتي.:redface:......
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چه آروم اومدي :smile: :smile: :smile: :smile:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خب الان كه هستيم :يادم انداختي يادت بندازم كه يادم بندازي كه يادت بندازم يه چيزي رو تعريف كني !!!! پس زود تا 10 ميشمورم تعريف كن.
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :redface: :gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واسه چي دانشگاه بده؟ نكنه شلوغي كردي استادتون گفته يه پا بالا برو جلو در كلاس بايست.اگه اينجوريه بيام وساطت ...
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام آقا امين .چطوري ؟چه خبر ؟چيكار ميكني ؟ دانشگاه چطوره ؟هوا خوبه؟ ...... سلام مريم جون شما خوبيد
  8. E

    .............................

    .............................
  9. E

    تو تالار داشتم جواب ميدادم ولي سرعتم پايين بود . خدافظ

    تو تالار داشتم جواب ميدادم ولي سرعتم پايين بود . خدافظ
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    عادت ندارم شوخي هارو جدي بگيرم خدافظ
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ببخشيد ببخشيد ببخشيد حميد عصباني شده بدجور اگه بيشتر از اين دعوام كني ميرم ها:cry:
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واي اين حميد باز گير داد / بگم ببخشيد حله ؟
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    حالا كمي گريه كن .اونو گفتم كه نوشتي 3000 پست ميديد .
  14. E

    بله چي رو بدم ؟

    بله چي رو بدم ؟
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چرا حرف مفت ميزنيد منم هستم سلام زهرا جون خوبي ؟تو به حرف اينا گوش نكن اونورا كار داشتم دير كردم
  16. E

    بيا صفحه من

    بيا صفحه من
  17. E

    بيا صفحه من

    بيا صفحه من
  18. E

    فكر كنم 5 يا 6 سايز . من از دست شما داداشا آخرش كلافه ميشم . حميد روز اول كه اومدي راست گفت ديدن...

    فكر كنم 5 يا 6 سايز . من از دست شما داداشا آخرش كلافه ميشم . حميد روز اول كه اومدي راست گفت ديدن شماها باهم ....
  19. E

    از چه لحاظ كوچيكتري سن ؟ ولي ...

    از چه لحاظ كوچيكتري سن ؟ ولي ...
  20. E

    كمي خودتونو تحويل بگيريد :razz: اگه شماها 20 باشيد پس من چندم حتما :cool:100

    كمي خودتونو تحويل بگيريد :razz: اگه شماها 20 باشيد پس من چندم حتما :cool:100
بالا