سقراط گفته است يوناني ها دروغگو هستند ولي خود سقراط هم يوناني است.
پس او دروغ گفته که يوناني ها دروغ مي گويند پس يونانيها راستگو هستند و
سقراط هم که يک يوناني است، راستگوست پس راست مي گويد که يونانيها
دروغگو هستند پس...........آخر يونانيها دروغگواند يا راستگو!؟:confused::biggrin:
قدیم وقتی میخواستی زن بگیری یه دیپلم میگرفتی دوسال میرفتی خدمت مقدس سربازی بعد دو تا اطاق کرایه میکردی دست همسر مهربانتو میگرفتی میرفتی سر زندگیت.
الان دیگه علم پیشرفت کرده
یعنی با دیپلم و پایان خدمت پاستیل خِرسیم تو صفحه دوم شناسنامت نمیندازن.
برا همین الان برا اینکه زن بگیری باید بری...
به لقمان گفتند:ادب ازکه آموختی گفت:از بی ادبان، به بی ادبان گفتند:ادب ازکه آموختی گفت از لقمان، در این خلال باادبان ماندند که ادب از که آموختند وتا حالا مانده اند آخه لقمان این حرف بود زدی همه ی ما باادبارو تو تاریخ به سوی افق محو کردی:cry:
فامیل دور : ویزززززززززززززز
آقای مجری : چرا اینقدر به من میچسبی؟؟؟
فامیل دور : ویزززززززززززز .......آقای مجری من از بچگی آرزو داشتم مگس شما باشم! :biggrin: