:biggrin:
خودشونگران نکنید:دی
اره
برای من هم همینطورشده...
خیلی بده
بدترین حالت ش اینه که به همه چیزشک دارم...به کل راهی که رفتم
و به قول یک بزرگی..فقط یک کلیت از همه چیززندگی میدونم...
:biggrin:نه باا با
من عاشق بودم البته بیشترمتوهم
هرچیزی که ناراحتم میکرد رومینوشتم
اهنگای یگانه بود یه مدت و بنیامین
مسائل مدرسه و دوستام
خییلی خنده داره...:)