You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
این پیام صرفا جهت ابراز عشق به شماست و ارزش دیگری ندارد!!!!!!!!!!
-
نه، ناخن دوست ندارم
پول بده برم پفک بخرم، دفعه بعدی خودتو بزن
-
آره خوبه،پفک داری بخورم نگاه کنم؟
-
خب من نمیتونم، من فقط بلدم کتک خوردن یکیو نگاه کنم
خودم نمیتونم بزنم
-
-
مگه دست خودته، باید بخوای
الان چرا یاهو نیستی؟
-
-
اصلا هم بی بخار نیستن، خودت بیا ببین اصلا
-
-
سلام
تو قوانین نوشته یه هفته نظرسنجی
اونو میدیم محمد بیاره واستون دیگه!
-
نه اون شیرا فرق داره، میخوام
-
دیدم :دی
آرررره، شیراشونم خوردم تموم شد
-
من امتحان کردم شد :دی
آوره، تا گفتم رزا رو میارم کمکم در رفت! چیکار کردی با این بچه؟
-
میشه بابا، میشه
دررفت! نمیخواد بزنیش دیگه
-
http://www.sms-jok.royablog.com/?blogname=sms-jok&post=1460&tpl=
-
خو فیلم بازی نکن بابا :biggrin:
میدونم، ولی خو حالا تو بزنش!
-
تو زیادی حساسی خو !
هوم؟ نمیدونم، گفتم شیرینیا تموم شده میخواد منو نصف کنه
-
رزا پروف عطار میری از طرف منم بزنش
-
ها خو جایی نرو برم بیارمش :دی
-
نچ، یه مدت پوس پوس میشدن دستکش دستم میکردم
تازه دون دون میشد میسوخت :دی
حالا دیگه خوبه