نتایح جستجو

  1. kachal63

    پررنگ نیست! به این کمرنگی :دی اوهوم شنیدم باهوشن ولی عاقل نیستن، عقلشون کمه :دی هوم؟ جدید؟ منو...

    پررنگ نیست! به این کمرنگی :دی اوهوم شنیدم باهوشن ولی عاقل نیستن، عقلشون کمه :دی هوم؟ جدید؟ منو میگی؟ خو منم سه ساله اینجام خو! اگه واسه درسامم یه ذره اکتیو میشدم خوف بود [IMG] خوبم میسی، تو خوبی ؟ ممنون [IMG]
  2. kachal63

    سیلااااام هم اسم خوبی؟ چرا اینقدر کم میای ملو دلش تنگ بشه؟!

    سیلااااام هم اسم خوبی؟ چرا اینقدر کم میای ملو دلش تنگ بشه؟!
  3. kachal63

    انسان باشیم فریدون مشیری بود خواهس آرام جونم

    انسان باشیم فریدون مشیری بود خواهس آرام جونم
  4. kachal63

    آهان، فکر کردم باشگاه قاط زده بوده :دی :w15: نه نمیخواد، شرکت کرد آخرش [IMG]

    آهان، فکر کردم باشگاه قاط زده بوده :دی :w15: نه نمیخواد، شرکت کرد آخرش [IMG]
  5. kachal63

    آره از این متحرکاس، طول میکشه تا باز شه اگه تکراری نباشه مورد دیگه ای نداره :دی

    آره از این متحرکاس، طول میکشه تا باز شه اگه تکراری نباشه مورد دیگه ای نداره :دی
  6. kachal63

    هان! خو چرا میومدم پروفت مینوشت آخرین فعالیت یک روز پیش؟!!!!

    هان! خو چرا میومدم پروفت مینوشت آخرین فعالیت یک روز پیش؟!!!!
  7. kachal63

    چه زحمتی؟ قبل این که پاک کنم گفتی :دی باوشه نمیگم

    چه زحمتی؟ قبل این که پاک کنم گفتی :دی باوشه نمیگم
  8. kachal63

    ینی ده تا پیامامو الکی پروندم رفت؟ :دی

    ینی ده تا پیامامو الکی پروندم رفت؟ :دی
  9. kachal63

    واااااااااا! این که نصفش خالیه! الان پاک میکنم چند تا پیام

    واااااااااا! این که نصفش خالیه! الان پاک میکنم چند تا پیام
  10. kachal63

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خوبم عزیزم، تو خوبی؟ ممنون، آره اسمتو دیدم تو صفحم :دی
  11. kachal63

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام دستت درد نکنه بارون جون آخی چقدر ترسیدن اینا!
  12. kachal63

    میسی [IMG]

    میسی [IMG]
  13. kachal63

    از عکسای خودتم میشه بذاری باوشه، هر جور راحتی مسابقه عکاسی شرکت کن حتما

    از عکسای خودتم میشه بذاری باوشه، هر جور راحتی مسابقه عکاسی شرکت کن حتما
  14. kachal63

    نه، عکاسی هم تو فکرش هستیم، یه کم کار داره اون

    نه، عکاسی هم تو فکرش هستیم، یه کم کار داره اون
  15. kachal63

    خو این مسابقه بهترین عکسه مسابقه سلیقه است بیشتر :دی

    خو این مسابقه بهترین عکسه مسابقه سلیقه است بیشتر :دی
  16. kachal63

    زندگی ، گرمی دل های به هم پیوسته ست تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است در ضمیرت اگر این گل...

    زندگی ، گرمی دل های به هم پیوسته ست تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است در ضمیرت اگر این گل ندمیده ست هنوز عطر جان پرور عشق گر به صحرای نهادت نوزیده ست هنوز دانه ها را باید از نو کاشت آب و خورشید و نسیمش را از مایه جان خرج می باید کرد رنج می باید برد دوست می باید داشت با نگاهی...
  17. kachal63

    دل من دیر زمانی ست که می پندارد: « دوستی » نیز گلی ست مثل نیلوفر و ناز ، ساقه ترد ظریفی دارد...

    دل من دیر زمانی ست که می پندارد: « دوستی » نیز گلی ست مثل نیلوفر و ناز ، ساقه ترد ظریفی دارد بی گمان سنگدل است آن که روا می دارد جان این ساقه نازک را -دانسته- بیازارد! در زمینی که ضمیر من و توست از نخستین دیدار، هر سخن ، هر رفتار، دانه هایی ست که می افشانیم برگ و باری ست که می...
  18. kachal63

    الان واقعا هستی، یا الکی نوشته هستی؟ عصر یبار الکی اسمت اون پایین بود

    الان واقعا هستی، یا الکی نوشته هستی؟ عصر یبار الکی اسمت اون پایین بود
بالا