بذار به پروژه برسی بعدا. یهو دیدی استاد بهت ضد حال زد.
برو رو تولید بنزین از واحدهای پتروشیمی کار کن.
:cry: حالا چرا دعوا میکنی.
لابد کسی جزوات ارشد رو نداره. قرار نیست که همه چیزو داشته باشیم.
تفاوتش اینه که جنوب مخزن گازی و اونجا نفتی.
بعد عمق مخزن تو خیلج فارس کمه ولی اونطور که شنیدم تو دریای خزر خیلی بیشتره.
یه سری تفتوتها هم برمیگرده به بحث زمین شناسی مخازن.
یه کتاب هست به اسم مهندسی مخازن نفت و گاز از دکتر ریاضی. اینم کتاب خوبیه.
پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس
از ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به: ناوبری, جستجو
نمایی از یک پالایشگاه
پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به عنوان نخستین پالایشگاه طراحی شده بر اساس...