حالا چرا داره به قشر مرفه پول میده؟
باید به قشر فقیر پول بده.
:D
اینا که دولت مستضعفین بودن حالا شدن دولت مرفهین:D.
ولی کلا چه عیدی باشه چه صدقه و چه مرفه و چه فقیر، دیگه جلو دوربین این کارو کردن خیلی زشته.
اینکارا از یه مقام عالی رتبه بعید. البته اگه واقعا وزیر باشه. معلومه برای جلب توجه...