حالا چرا روتو میکنی اونور؟
ببین الان بنزین رو یا از نفت تولید میکنند یا گاز طبیعی.
از نفت تو پالایشگاه ها و از گاز طبیعی تو پتروشیمی ها.
از نفت ما الان از پالایشگاه ابادان که 80 سال پیش توسط BP ساخته شد بنزین تولید میکنیم. پالایشگاه اصفهان که فک کنم بیش از 20 ساله و توسط امریکاییها و...