سلام قندعسل مادر...توخوبي؟ آره والا خيلي هواي خوبيه....بالاخره بعد از چندماه ما تونستيم از در خونه بيايم بيرون....گرچه هنوز شومينه هامون روشنه...اما بازم هوا خيلي بهترتر شده... [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
سلام عزيزدلممممممم...قربونت برم...چه عجب خانومي يادي هم از مادرت كردي...منم خيلي دلتنگتم فرشته مهربونم.
دنيا دنيا سعادت رو برات آرزو ميكنم و اميدوارم امسالت از هر سالت بهتر و شيرينتر باشه .
فداي تو دختر گل....بوس بوس هوارتااااااااااااااا
[IMG]
آره خب اينو قبول داره...بابا سني ازش گذشته هااااااا...ديگه جوون كه نيست...ولي بازم خداييش هنوز صدا داره ....بازم اوجهايي كه تو صداش هست تو هيچ صدايي نيست....البته فقط شايد يه رقيب داشته باشه اونم خودممممم.... [IMG]
يه دو سه تا ديگه رو هم ميگفتي...تو كه هرچي خواننده بود اسم بردي [IMG]
كسري جان اين كه نشد...كه
خب حالا كه واست عزيزه پس بايد بيشتر هواشو داشته باشي ديگه...فكرشو بكن در روز چقدر بايد به اين و اون تذكر بده و پست و تاپيك حذف كنه و همش هم با اينكه داره وظيفه اشو انجام ميده همه باهاش بد ميشن...
حالا كه ميدوني بي حوصله و سرد و بي رو ح شده...پس بايد دركش كني ديگه...هركسي...