نتایح جستجو

  1. نکنه رهگذره همینجاییه!!!!!......دی: کی اینجا دلتو برده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نکنه رهگذره همینجاییه!!!!!......دی: کی اینجا دلتو برده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  2. نه بابا رهگذر که نمیشه عشق.....دی: فریبه این دخترا رو نخور دی:...البته اگه تو پیش دستی نکنی...

    نه بابا رهگذر که نمیشه عشق.....دی: فریبه این دخترا رو نخور دی:...البته اگه تو پیش دستی نکنی فریبشون نزنی دی::D
  3. ​چه رهگذره عاشقیییییییییییییی............!!خوشبحالت دی: چه خوش خطم بودههههههههههه!!هنرمنده پس!!

    ​چه رهگذره عاشقیییییییییییییی............!!خوشبحالت دی: چه خوش خطم بودههههههههههه!!هنرمنده پس!!
  4. اینجوری اگه تو ورقه امتحان توصیح بدی که ردی!!دی: من از اونام که خوب بلدم اعتراف بگیرماا....پیچ...

    اینجوری اگه تو ورقه امتحان توصیح بدی که ردی!!دی: من از اونام که خوب بلدم اعتراف بگیرماا....پیچ پیچی نکن!!!!!!!!!!!!
  5. نه واضح نیس...نیاز ب توضیح داره!!دی:

    نه واضح نیس...نیاز ب توضیح داره!!دی:
  6. من کی گفتم سخت میگذره!!....:surprised:چیو تو میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو اول بگو ببینم جریان این عکسه...

    من کی گفتم سخت میگذره!!....:surprised:چیو تو میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو اول بگو ببینم جریان این عکسه تو آلبومت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. خوبه...میگذره دیگه...ینی ما میگذرونیمش... چیکارا میکنی؟؟؟

    خوبه...میگذره دیگه...ینی ما میگذرونیمش... چیکارا میکنی؟؟؟
  8. سلام مرسی داداشم..خوبم تو چطوری؟؟خوش میگذره؟

    سلام مرسی داداشم..خوبم تو چطوری؟؟خوش میگذره؟
  9. :gol::gol:سلامم...خوبی؟؟

    :gol::gol:سلامم...خوبی؟؟
  10. خدا روشکککککککککککر..بلاخره گرفتین چی بود!!!.. ماشالا چقد باهووووووووشششیینن:D

    خدا روشکککککککککککر..بلاخره گرفتین چی بود!!!.. ماشالا چقد باهووووووووشششیینن:D
  11. سلام مرسی خوبم!!..شکر!

    سلام مرسی خوبم!!..شکر!
  12. [IMG]

    [IMG]
  13. [IMG]

    [IMG]
  14. [IMG]

    [IMG]
  15. :cry:

    :cry:
  16. تماشای سواحل آنتالیا با اینترنت ایران!

    جالب بوووود..:D
  17. ممنون بابت گلتون...;)

    ممنون بابت گلتون...;)
  18. عجباااااااااااا...........بابا اون اسم تاپیکه...!!!..روش کلیک بکن برادر ... بعدم ربطی به...

    عجباااااااااااا...........بابا اون اسم تاپیکه...!!!..روش کلیک بکن برادر ... بعدم ربطی به شناختنو نشناختن نداره شما گیر دادی!!!!!!!!!!!!!!!
  19. پیوسته دلم دم به هوای تو زند/جان در تن من نفس برای تو زند/گر بر سر خاک من گیاهی روید/هر برگی از...

    پیوسته دلم دم به هوای تو زند/جان در تن من نفس برای تو زند/گر بر سر خاک من گیاهی روید/هر برگی از آن دم از وفای تو زند..
  20. قربانت.. خوش باشی... منم دیگه باید برم...بای..

    قربانت.. خوش باشی... منم دیگه باید برم...بای..
بالا