هن او گیجو بیی دییردیم.. قوتارمیردا ببا :).. من فیکر ائلیرم ایرانین هامیسنا تورک اورگدجه یم اوندا آبریمیز گئداجاخ بیزه دا بیر آد قویاجاخلار...
ناواخ خطرناک اولورلار من دا اورگت.. من سیزلری تانیمامیشام هلح..
منیم بیر جولفالی دوستو واریدی کی سربازلیخ باهمی-دیخ... نئینیرم آدی یادیما دوشمور...
دوست که ندارم میخوام بچی تا خودت پیداش کنی.. ولی این یه قسمت اسممه.. من بهروزم.. البته این یعنی اسممه.. از سپید بپرس چرا از من میپرسی.. میدونم عزیزم تو حتما باید بیشتر بشناسیش.. قدرش رو بدون جواهری در دریاست.. البته در کرانه ها
بو نه سوزدو؟ آمان سنین الیننن... من گئدیرم کی اوزولم ها..
یوخ واللاه آخشام بیر باش وور دوم و گوردوم کی باشین شولوخدو.. اونا گوره برگشتم سر جام..
قالمیشام ایندی بو قیزین الینده دا.. هی دانیشیری. وئللمیر دا منی.. ویر ویر دئیینیر
خب پیش سپید بچه هم نیستم نینی ام.. من خیلی بیشتر خاطرش رو میخوام.. تو انگار زیاد نمیشناسیش.. حرارت حرفات در تعریف از سپیدی کافی نیست اصلا... خیلی کمه خیلی..
بهرحال معذرت میخوام همین فعلا از دستم بر اومد که کردم.. انشاللاه که خودت یه خوبش رو پیدا میکنی.. خب زیاد به سلیقه جدیدت اشنا نیستم وگرنه از نت میشد پیدا کرد. باشه اوکی مرسی
نمیتونستم چیزی رو ببینم.. پای دنیویم نمیزاشت چیکار کنم آخه.. مرسی تنها امیدمی.. امروز کلا روحی و روبی رو هم فراموش کردم.. الان حتما نشستن و ماهواره نگاه میکننن بیمن
نه نمیتونی من رو با این چیزا قولم بزنی.. من میدونم واقعیت چیه.. شاید علت انتخاب این اواتار هم همین باشهه شاید سپیدی تورو کلی خفه کرده و اینجوری شدی الان..
بابا از رفیق من این جوری لولو درست نکن دیگه.. من روش تعصب دارم ها قراره برام کار هم پیدا بکنه.. کسی بد نگاش کنه من میک...م هااااااا
باید بگم مجبورم.. نتونستم ازش چیزی رو قایم کنم.. یوخسا من رو میکشه و جسدم رو میده سگا بخورن و باقیموندم رو مثل جسد هیتلر آتیش میزنه شایدم با روده هام نخ بخیه درست کنه و تو فروشگاه بفروشه... باید بگم..
ترس همون چیزیه که باعث شد بگی ننویس.. ترس ممکنه مقدس باشه که برا یه دوست استفاده میشه.. ویا...
قیز
قیز
قیز
من نمیتونم دختر
دست خودم نیست این دنیا دودستی من رو گرفته و میخواد تا بالاترین نقطه پرواز بالا بکشه..
همه اینکارا به خاطر عشقه .. دیگه از دست خودم خارج شده من نمیتونم ملینا کمکم کن منم ببر بالای ابراااااااااااااااااااااااااااااااا
ممممممممممممممممملللللللللیننننننننننننننننننااااا
باور میکنی دست خودم نیست که نمیتونم در موردت فکر بد بکنم؟
باورت میشه یا یوخ؟
کارت از بیست و دویست رد شده واللاه..
لو نده حالا زندگی سپیدی رو.. فردا میاد هردومون رو در حد مرگ میکشه ها... این ترس مقدس از من نمیخواد دست بکشه خدااااااااااااااااا
وای خدای من نکنه ناراحتی ای پیش اومده میدونم که از طرف من نیست.. فرزانه... خونش رو بگیر موبیل رو بگیر .. این دختره خیلی دیگه میزنه به راه خود خواسته اش.. فردا کلی باید حالش رو بگیرم بعد هم شکمش رو سفره کنم بدم گربه ها بورن..
ممنون زنگ زدی.. حالا میفهمم دوست واقعی تویی.. خدا یک در این سایت 10 در...
نمیتونه چشم بپوشه پس مسافر طرف تاریک رو نور میده... و اون همون آفتاب دیگره..
مرسی از دانلود از طریق ست آپ کنترل میکنیم(خباثته اینکار نه)
ولی نه من اصلا نمیدونم تعداد دانلود شده چند تاست ...بگذریم.. این بحث ادامه داره تا روزی که آفتاب و سایه با وجدان و واقعیت کنار بیان.. و روززی برسه که انسان...
second letter:(دارم به این فکر میکنم که شخصیت شازده کوچولو چرا یه پسر بود.. ذاتا دخترا لایق چنان موقعیتی بودند{عاشق کلمه ذاتا در جملات هستم})
تو خیلی زرنگی خواستی کاری کنی و جوری تو منگنه ام بزار ی که من رو زمینی کنی.. به جهت قبول یک قبله...وآفتاب ولی اوجور...هاه ها
دوچیز وجود داره تو دنیا حقیقت...
نه ملینا اینجوری نیست من نمک نشناسم من به قدر یه عکس که فرستادی قدر ندونستم.. من تنهات گذاشتم حالت رو نپرسیدم.. خدایان انسانیت الان بر من لعنت میفرستن از این عادت زشتم.. بازم معذرت میخوام بازم ببخش.. باشه بازم سعی میکنم ولی نوشته جز گروه پرمیوم کسی نمیتونه داون کنه.. من سعی میکنم من میتونم...
ملینا نشد دانلودش کنم.. راستی ملینا میدونستی که من میدونم که بد ترین دوست دنیا هستم؟
من تورو فراموش کردم با این همه خوبی.. من اسیر ظواهر دنیویم الان فدات شم..
نمیتونی سپید رو از من بگیری.. برو یه در دیگه رو بزن.. یعنی چی ناراحت بود؟ خب گفت که ناراحتیش مال دیشب بود نه امروز.. امروز به نظرم خوب بود تا حدی البته... مگه تو دوست و همسایه نیستی با امکان تلفنی بهش.. خب بپرس ازش.. من نمیتونم گناه من چیه... تو الان یعنی همین الان باید بهش زنگ بزنی یوخسا کلی...
فروغ این چه حرفیه.. من نوع مفهومی هم برات فرستادم که.. خیلیم قشنگ بودند.. چرا این رو میگی.. اون ها نیومده یعنی؟ خودشم تنظیمشون کرده بودم.. خوشگل هم بودند لااقل دوتاش که عالین رو بزار..
تو کامپیوترم زیاد هست واللا دسترسی بهش برام محدوده من رو لپتاپ مینی هستم... الان