شما که عضو فعالین دیگه چرا؟؟!!
من بیشتر به بچه ها امتیاز میدم تا تشکر!
سمت راست اون گوشه یه کادری هست که + و - داره.
روش که برید نوشته افزودن امتیاز. میزنید نظرتونم مینویسید
اما کسی نمیفهمه که امتیاز گرفتین!!
فقط روی امتیازاتون اضافه میشه.
اینجا همه عاشقن!!
این چه عکسیه؟ تو که این مدلی نیستی چرا ...؟ :eek:
من فکر کنم اصلا و ابدا پیش نمیاد که قلبتو اینجوری بدی
به کسی!!
از بس که...
بگم؟
بگم چی هستی؟
همونکه 100000000 بار بهت گفتم!! :surprised:
حیف که آنلاین نیستی!
منم همن الان عکس پروفایلمو عوض کردم و...
همون...
پسر تو کار و زندگی نداری همش اینجایی؟؟!!! :-)
راستی یادم رفت بگم! من از دیشب نخوابیدم تا الاناااااااا!
صبح کلاس داشتم 12:30 رسیدم بعد خوابیدم!
و اینکه قلبم شکست دیگه!! تقصیر تو ئه!!!
با اون حرف زدنت! ببین باعث شدی قلب یه جوون چجوری بشکنه که...!
خواب بودم! نیم ساعته بیدار شدم!
ناهارم نخورده بودم الان پای کامپیوتر خوردم!!
کار ور زندگی داشتم که اینجا نبودم!! هیچ کاری هم نمیکنماااا نمیدونم
چرا نمیشه که نیام!
در ضمن من چیزایی که بهشون علاقه دارمو گذاشتم! نه خوردنیهای
مورد علاقم!
اون خوردنیها هم دیوونه کننده ست! اگه گوله آتیش...
خودمو معرفی میکنم! خدا که شاهده! :cry:
دارم بزنن بهتر از اینه که یه عمر با عذاب وجدان زندگی کنم و خدا هزار تا بلا
بدتر از اون سرم بیاره! :(
خدارو چه دیدی شاید اولیای دم رضایت دادن و قصه به خوبی و خوشی تموم
شد!! :D
حامد؟؟؟!!!
وا؟!
اصلا باورم نمیشه!! بیا بزن! به خدا مدیونی تعارف کنی!!
این چه طرز حرف زدنه؟!
تو که آمار همه رو داری! پیغامای من یادته؟؟!!!
گفتم شاید مخبر باشی!! :-)
ادب از که آموختی کوچولو؟؟!!
الهی... با اون بدن سرخش!! دیدی چقدر نازه و تپله؟؟!!
میدونی این عکس حالت منو نسبت بهت نشون میده!
اون موقع دقیقا همون شکلی شده بودم!!!!
و اینکه تا شما و کسای دیگه هستن که اعصاب آدمو خرد میکنن من
همینجوریه اخلاقم!
عصبانیتی که بابت اینجا بهم دست میده تا یک ساعت روی خودم تاثیر
مستقیم...
خیلی ممنون!!!!!!!!!! :-)
من نمیدونم باید در جواب شما چی بگم؟؟!!! :-)
مثلا میشه اینو گفت:
سوراخ جورابتیم! کوک بزن فنا شیم!!!! :-)
اوه! اصلا به من نمیاد اینجوری حرف زدن!!!
سلام...
بد نیست!
دیگه خسته شدم! روزای اول و آخر و ... نداره! همش خسته کننده ست!
این روزا هر کی رو میبینی میپره بغلت روبوسی و ... !! :-)
فقط همینش یکم خوبه !! :-)