نتایح جستجو

  1. سرمد حیدری

    [IMG]

    [IMG]
  2. سرمد حیدری

    [IMG]

    [IMG]
  3. سرمد حیدری

    [IMG]

    [IMG]
  4. سرمد حیدری

    [IMG]

    [IMG]
  5. سرمد حیدری

    [IMG]

    [IMG]
  6. سرمد حیدری

    [IMG]

    [IMG]
  7. سرمد حیدری

    افزایش 4 برابری واردات بنزین پس از اعلام خودکفایی

    گفتم که این واحدهایی که شما میگید رایجترین واحدها هستند و بیشترین استفاده رو دارند. برای گاز هم متر مکعب بیشترین کاربرد رو داره. ولی شما اگه به واحدهای صنعتی سر بزنید میبینید که از واژه تن هم استفاده میکنن.
  8. سرمد حیدری

    ایران بر سر دوراهی: خودکفایی بنزین یا تامین مواد پتروشیمی

    یه چیزی یادم رفت بهت بگم سید جان این پتروشیمی هایی که الان ازش بنزین تولید میشه کار همین کمپانی های خارجیه. یعنی اینا به ریز جزئیاتش واردن و میدونن چطوری داریم کار میکنیم. چون خودشون طراحیش کردن. میدونن که ایران میتونه از اینا بنزین تولید کنه، چون از همون اول خودشون طوری طراحی کردند که خط تولید...
  9. سرمد حیدری

    میخواستم در مورد طلا بپرسم. اینکه الان کسی طلا بخره به صرفه هست یا باید صبر کرد.

    میخواستم در مورد طلا بپرسم. اینکه الان کسی طلا بخره به صرفه هست یا باید صبر کرد.
  10. سرمد حیدری

    افزایش 4 برابری واردات بنزین پس از اعلام خودکفایی

    واحد رایج بنزین لیتر هستش. ولی از واحد تن هم استفاده میشه. این نیست که اصلا استفاده نشه. بشکه رو معمولا برا نفت استفاده میکنن. واحد تن برای گاز هم من شنیدم که استفاده میکنن.
  11. سرمد حیدری

    مصطفی مسنجر هستی؟ کارت دارم sarmad_heidari

    مصطفی مسنجر هستی؟ کارت دارم sarmad_heidari
  12. سرمد حیدری

    افزایش 4 برابری واردات بنزین پس از اعلام خودکفایی

    این استراتژیک که گفتی یعنی چه؟ تولید نکردن با تولید کردن و صادر کردن فرق داره. امریکا اصلا تولید نمیکنه و بجاش وارد میکنه. ولی ما هم صادر میکنیم هم وارد. امریکا هم اگه خودش تولید کنه دیگه وارد نمیکنه. همون بنزین خودش رو ذخیره میکنه. ولی اون بنزین تولید نمیکنه و بجاش وارد میکنه.
  13. سرمد حیدری

    افزایش 4 برابری واردات بنزین پس از اعلام خودکفایی

    اتفاقا میتواند به معنای نیاز داخل باشد. وقتی نوشته برای افزایش اکتان یعنی اینکه در داخل بهش نیاز داریم. برای ذخایر هم که گفته یعنی نیاز داخله دیگه. مگه نیاز داخل فقط ماشینه!!!؟!! ما که داریم صادر میکنیم. دیگه چرا واردات؟ اگه میخوایم ذخیره کنیم همونی رو که میگن صادر کردیم ذخیره کنیم. دیگه چه...
  14. سرمد حیدری

    علیرضا افتخاری: موهای دخترم را کشیدند و به وي توهين كردند!

    پسر بهشتی هم استاد بود. دیدید که برادرا چیکارش کردن و نظام چه رفتاری باهاش کرد.
  15. سرمد حیدری

    چطوری بابک. خوبی؟

    چطوری بابک. خوبی؟
  16. سرمد حیدری

    بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند . . . .

    بازم هست. بگم بگم بگم. قبلا هم گفتم. تازه اولشه. صبر کنید.
  17. سرمد حیدری

    ضربه ای دیگر بر پیکره تاریخ وطن

    تو بوشهر یه زمین خالی بود که هیچی توش نبود. ولی دوسال پیش یهو شد قدمگاه ابولفضل. چیزایی که تو این چند سال دیدیم به عمرمون ندیدیم.
  18. سرمد حیدری

    بگو خدا چیکارش نکنه

    بگو خدا چیکارش نکنه
  19. سرمد حیدری

    دنبال چه جیزایی میگردی. این طرح تازه داره انجام میشه. خودش هزارتا مشکل داره. چون نمیشهد بهش گفت...

    دنبال چه جیزایی میگردی. این طرح تازه داره انجام میشه. خودش هزارتا مشکل داره. چون نمیشهد بهش گفت بنزین. ترکیبات بنزین داره.
بالا