اتفاقا میتواند به معنای نیاز داخل باشد. وقتی نوشته برای افزایش اکتان یعنی اینکه در داخل بهش نیاز داریم. برای ذخایر هم که گفته یعنی نیاز داخله دیگه.
مگه نیاز داخل فقط ماشینه!!!؟!!
ما که داریم صادر میکنیم. دیگه چرا واردات؟
اگه میخوایم ذخیره کنیم همونی رو که میگن صادر کردیم ذخیره کنیم. دیگه چه...