You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
اییییییییی ول
مبارکه. اسمش چیه؟
ما که همیشه هستیم. تو کم پیدایی.
-
-
چرا گویا اشتباه شده. دی:
ببخشید
-
سلام. چطوری؟
آقا آدرست رو بده تا دیگ بخار رو بفرستم برات.
-
-
به به
چه عجب از اینورا.
خوبی؟ دختر ک.چولوت خوبه؟
-
-
سلام سهیل. خوبی؟
در مورد manufacturing biological vaccine چیز جدید و بدرد بخور داری؟
-
حامد که هستش الان.
حمید که کار پیدا کرد و میره سر کار.
پیرجو هم فراریه.
فقط خودم خودت هستیم.
-
-
-
-
-
-
حرف بابک رو گوش نده. به بحث ادامه بده.
دی:
-
از پریروز تا حالا خواب بودی؟
من دو روز پیش زنگ زدم تو تازه اومدی اینجا جواب میدی.
-
نمیدونم چرا احساس میکنم گوشام داره دراز میشه.
البته همه چیز از یه جایی باید شروع بشه.
کمکم
-
حواسم به نوشته تو نبود.
تازه جاهای دیگه هم درخواست داده که جوابشو دادیم.
پیامم داده.
-
جدا؟
تو که منو کشی که برات اونو بفرستم، حالا میگی خبری نیست.
عجبببببببب!!!!!!!!!!!!!!
اینهمه اصرار برای هیچی. مگه میشه؟ برو مارمولک.
-
اوکی
حالا بگو چه خبررررررررررررر؟ دی: