چه چیزایی رو داریم از کشورهای دیگه الگو برداری میکنیم.
منتظریم کشورهای دیگه یه کاری بکنن تا ما هم کارهای خودمون رو باهاش توجیه کنیم.
میگیم چرا وحشی بازی در میارن. میگن آقا تو آمریکا هم وحشی بازیه.
میگیم چرا شکنجه میکنن. میگن آقا تو امریکا هم شکنجه میکنن.
میگیم چرا اینطوری با اساتید برخورد میشه...