فكرميكنم از اين نظر همه مون در يه حد و اندازه باشيم...مگر اينكه كسي تخصصي عكاس باشه...بعدشم مگه اينجا قراره به عكاسي راي داده بشه؟؟؟...قراره به عكس راي بديم...و اين خيلي متفاوت هست...موضوع عكس و ارتباط اون با كشاورزي و نگاه يه متخصص كشاورزي ( حالا از هر گرايش ) به اون عكس مهمه...نه خوده عكس...