وااااااااااااااااي چقد خوشحال شدم اين تاپيكو ديدم مرسي :w27:
راستي سلام.چقد بچه هاي كرماني خجالتي هستن براي همين رو نميدن آره!!!!!
دوست عزيز هر سوالي در خصوص باشگاه داشتي با خودم درميون بزار;)
بچه هاي كرمان بياين اينجا.......
هرچند که از روی کریمان خجلیم
غم نیست که پرورده این آب و...